2012. január 21., szombat

2. felvételi

egyenes karskála felső 4 foka -1935 körül
A 2. felvételi "találkozás" és csoportélmény :

A második felvételi alkalom nagyon jó volt!!!! 12 emberrel együtt dolgozni, együtt "mozdulni" csodálatos élmény! De van nehézsége is, sokkal jobban kellett koncentrálnom, hogy érezzem a és észleljem a többiek mozgását is. Mikor közel egy kisebb kupacban állunk, egészen érdekes hogy az ember nem magára, hanem összpontosítva,  a többiekre is figyel egyúttal, az ő érzéseikkel eggyéválva, azonosulva olvad bele a csapatmozgásba.  Hát én így élem meg :) de még ezen gondolkozom.. nemhiába a szavak és a mozgás különbözősége, nem is tudom leírni sokszor, amit érzek vagy tapasztalak.

Karkörzések különféle Dinamikákban keringő zenére, jaj imádtam, főleg a FLAMINGÓÓT :) kedvencem, sokáig folytattam volna még :)

A képről eszembe jutnak a karskálák, amiket vettünk :) 10 fok, 30 fok, ... stb. :)) és az izomlázról is, ami átkígyózott a felső hátamról másodnapra a pici gerincizmokra. Jó érzés, hogy használtam a testem olyan izmait is esetleg, amelyet azelőtt sosem (remélem jól használtam :) ).
A tükörben (gondoltam én), majd jól megnézem milyen szép ez. Igen és egyből elrontottam mikor "nézőként" kiestem a dologból néha :) várom a többiek tapasztalatait is!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése